Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
FFA [NS/S]145.239.236.245:27015de_nuke26/32OnlinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com10/124OnlinePOŁĄCZ
Na naszych serwerach napierdala obecnie 26 graczy, maksymalnie może grać ich 32. Daje to zapełnienie rzędu 81.25% :-)

Skrypty!

Artykuły i poradniki do HLDS / AMX MOD X / Counter Strike

Freak!

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 124
  • Dołączył: 29 sie 2011, o 00:19
  • Postawione piwa: 0
  • Otrzymane piwa: 0

(#1) Napisano 29 sie 2011, o 00:23

Krótki Wstęp



Skrypty w cs - do czego służą ?.


Skrypt - jest to ciąg określonych działań które są automatycznie wykonywane po wciśnięciu ustalonego przez nas klawisza. Dzięki skryptom możemy wykonać sporo działań które są manualnie trudne do wykonania lub wręcz niemożliwe. Np. Długie skoki ( bunny hop, long jump ), russian walk itd.


Jak i gdzie wrzucić skrypty ?.


Aby załadować skrypt w counter-strike'u należy edytować plik userconfig.cfg, ze względu na to iż conifg.cfg często kasuje dodane przez nas aliasy. Znajdziemy sgo w tym samym miejscu co config.cfg czyli:


counter-strike/cstrike/userconfig.cfg


lub w przypadku polskiej wersji:


counter-strike/cstrike_polish/userconfig.cfg


Druga Część



Do skryptów w counter strike wykorzystujemy 2 rodzaje komend:


*Bind -
Przypisuje danemu klawiszowi komendę. ( Tylko jedna )
Np.:

bind "x" "record"
- W miejsce x dajemy klawisz,który chcemy przypisać
- W miejsce rekord dajemy komendę , która ma wykonywać podany wcześniej klawisz


*Alias -
Kod bind jednak daje nam mało możliwości i nie dałoby się za jego pomocą wykonać skryptu. Do tego służy nam komenda "ALIAS". Za jej pomocą możemy przypisac wiele funkcji.


Nagrywamy Demko



Aby nagrać demko należy :

- Wpisać Komendę : record "Nazwa demka"
- Aby skonczyc nagrywanie wpisuje w consoli [~] komende "stop"
Zeby zrobic to za pomoca bindu , musimy kilka zrobic kilka rzeczy.

1. Przypisujemy danemu klawiszowi komende.
- Bind "x" "demo"

2. Teraz należy przypisać komendzie "DEMO" funkcje , którą ma wykonywać.
Odwoływać się będzie ona do komendy "dm_record"

- Alias demo dm_record
3. Teraz przypisujemy komendzie "dm_record" funkcje do spełnienia ( Nazwa demka oraz nagrywanie ).

Alias dm_record "messagemode record; alias demo dm_stop"

3a. Skoro po naciśnięciu klawisza "x" wykonujemy komende "Demo" a jesteśmy właśnie w trakcie nagrywania to po średniku dodajemy aby podczas naciśnięcia tego klawisza "x" komenda, którą wykonujemy odwołała się do komendy "dm_stop".

4. Przypisujemy komendzie dm_stop funkcje:

alias dm_stop "stop; alias demo dm_record"

4a. Tu także musimy dodać po średniku odwoływanie się do początku,ponieważ jeżeli tego nie zrobimy będziemy mogli tylko raz nagrać i zatrzymać demko, dlatego iż będzie się ona zatrzymywać na komendzie stop.

Całość


bind "x" "demo"
alias demo dm_record
alias dm_record "messagemode record; alias demo dm_stop"
alias dm_stop "stop; alias demo dm_record"
Obrazek

Wróć do Artykuły/Poradniki



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Wymiana linkami: cs-hax.comLamernialamernia/a> •