Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
FFA [NS/S]145.239.236.245:27015/OfflinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com4/124OnlinePOŁĄCZ
Ooops, coś poszło nie tak :( Axl już pracuje!

I po co to wszystko?

Propozycje oraz pytania dotyczące forum oraz zażalenia na użytkowników itp

PsychoPan

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 27
  • Dołączył: 4 maja 2017, o 16:40
  • Postawione piwa: 10
  • Otrzymane piwa: 4

(#1) Napisano 5 gru 2017, o 18:39

Ty chory jestes umysłowo?
Gosc Dobry|m4|Dzien wyzywa caly czas i sam po matce jechal kilka krotnie nawet przy admienie wiadro thc.

Pisalem 10 razy na u@ ze bot wyzywa caly czas od wczoraj i bana nawet na 5 minut nie dostał
Nazwal mnie kurwą i odpisalem " tak to mozesz sobie do matki mówic"
Jak go takich pięknych słow naczuczyła to niech do niej sie tak zwraca a nie do mnie.
I w dupie mam tego bana na 1 dzien i nawet mi nie chodzi o UB bo mam to w dalekim.

Hector ty i wiadro pisac do was mozna jak do sciany
A jak sie odezwalem w swojej obronie to BAN XDDDDDDD
wycinek z AMXBans Kiedys Gralem Inaczej I po co to wszystko :( na rodzicow? 1 Dzień
Nie uczyli czytac ze zrozumieniem?
Gdzie tu obrazilem jego matke?

Nie ten serwer co kiedys xD
Szkoda ze tyle lat tu gram
Tak jak wyzej w dupie mam twojego UB i nawet go nie chce
chcialem pokazac jacy tutaj są admini a tym banem potwierdziles ze banda ameb. :ulan: :ulan: :ulan:
:sciana: :sciana: :sciana: :sciana: :sciana: :sciana: :sciana: :sciana: :sciana:

thC

    Na przepustce

  • Awatar użytkownika
  • Na przepustce
  • Posty: 143
  • Dołączył: 15 lut 2015, o 12:09
  • Postawione piwa: 30
  • Otrzymane piwa: 12

(#2) Napisano 5 gru 2017, o 18:52

Moja opinia tej sytulacji byla taka ze, powiedzialem wam obu zebyscie zaczeli grac nikt nie dostal nic bo obaj tak samo sie zachowywaliscie, m4 raz przy mnie napisal cos o matce poczekalem i graliscie normalnie nic nie mowiliscie potem wyszedlem z serwa, teraz dopiero wracam jezeli m4 by napisal cos o matce 2x i bym to zauwazyl by dostal cos napewno w stylu 10-15 minut na rozluzniene emocji, lecz to tylko gra, nie zapominajmy o tym. Przepraszam za moje bledy :)
One Spliff A Day Will Keep The Doctor Away. :ganja

ipoco

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 259
  • Dołączył: 3 lip 2013, o 22:26
  • Postawione piwa: 14
  • Otrzymane piwa: 14

(#3) Napisano 5 gru 2017, o 18:59

2017-12-05 17:33:44 no widzisz. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:33:21 Nie bede ci powtarzal. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:33:16 ku.rwo to mozesz sobie do matmi swojej mowic. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:33:09 mowie ci raz. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:32:00 XDDDDDD. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:31:12 haha :D. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:29:54 odpal xD. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:22:41 Adminow tu nie ma cos sie zmiebilo rpzez 4 lata?. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:22:31 Mi za co ku,rwa?. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:22:28 i tak bana ci nie dadza. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:22:24 Jedz po rodzicach :D. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:22:12 bot bije. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:19:53 lez tam. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:19:11 takie gowna jak ty.

2017-12-04 18:02:38 Szkoda slow xd. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_inferno
2017-12-04 18:02:30 co za id.iota je.bany. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_inferno
2017-12-04 18:02:24 ja powidzialem ze cie robila. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_inferno

2017-12-04 18:00:13 skubany gowniak :*. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_inferno
2017-12-04 17:59:22 yabne gowno 10 letnie. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_inferno


Idzie duzo wyczytac w logach na twoim profilu ;) Sory ale tego nie toleruje ;) Wczoraj bana dostales za utrydnianie gry "fleshe "
Do zamkniecia ;)

Przemysl swoje zachowanie :) bo sam powinienes sie zdrowo w glowe uderzyc ;D Odpoczniesz a tak wyzywac to se mozesz w gimbazie ;)

HectorZKS

    ZBANOWANY CSL

  • Awatar użytkownika
  • ZBANOWANY CSL
  • Posty: 120
  • Dołączył: 23 kwie 2017, o 20:22
  • Lokalizacja: Płock
  • Postawione piwa: 13
  • Otrzymane piwa: 4

(#4) Napisano 6 gru 2017, o 00:16

Oooooo Boże..

Pisałem wam żebyście się uspokoili bo zachowujecie się jak przedszkolaki.
Logów waszych nie czytałem, zmutuj go psycho jeśli nie chcesz go słyszeć.

Jeśli przesadzi to dostanie bana w swoim czasie ale wiesz, że święty nigdy nie byłeś.
Załatwcie to jak faceci, a nie jak baby :)

Pozdro :)

Edit: Odnoszę się do wczorajszego mirage, dzisiaj mnie nie było.

PS: Nie daj sie sprowokować, jak obrazi napisz na u@, jak powtorzy to dostanie bana.
Nie wyzywaj go odrazu bo póżniej będzie, że tylko jedna strona została ukarana, a nie dwie
Szlachta z Mazowsza !

PsychoPan

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 27
  • Dołączył: 4 maja 2017, o 16:40
  • Postawione piwa: 10
  • Otrzymane piwa: 4

(#5) Napisano 6 gru 2017, o 15:57

Użytkownik HectorZKS napisał:
Oooooo Boże..

Pisałem wam żebyście się uspokoili bo zachowujecie się jak przedszkolaki.
Logów waszych nie czytałem, zmutuj go psycho jeśli nie chcesz go słyszeć.

Jeśli przesadzi to dostanie bana w swoim czasie ale wiesz, że święty nigdy nie byłeś.
Załatwcie to jak faceci, a nie jak baby :)

Pozdro :)

Edit: Odnoszę się do wczorajszego mirage, dzisiaj mnie nie było.

PS: Nie daj sie sprowokować, jak obrazi napisz na u@, jak powtorzy to dostanie bana.
Nie wyzywaj go odrazu bo póżniej będzie, że tylko jedna strona została ukarana, a nie dwie


Ja sie tylko chcialem odnieść co zrobił admin Po co?
A o sytuacji tylko wspomniałem do Ciebie ja i wiadra nie mam nic wiec luz i dzieki za rady :ulan:

PsychoPan

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 27
  • Dołączył: 4 maja 2017, o 16:40
  • Postawione piwa: 10
  • Otrzymane piwa: 4

(#6) Napisano 6 gru 2017, o 16:00

Użytkownik ipoco napisał:
2017-12-05 17:33:44 no widzisz. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:33:21 Nie bede ci powtarzal. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:33:16 ku.rwo to mozesz sobie do matmi swojej mowic. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:33:09 mowie ci raz. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:32:00 XDDDDDD. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:31:12 haha :D. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:29:54 odpal xD. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:22:41 Adminow tu nie ma cos sie zmiebilo rpzez 4 lata?. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:22:31 Mi za co ku,rwa?. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:22:28 i tak bana ci nie dadza. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:22:24 Jedz po rodzicach :D. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:22:12 bot bije. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:19:53 lez tam. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke
2017-12-05 17:19:11 takie gowna jak ty.

2017-12-04 18:02:38 Szkoda slow xd. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_inferno
2017-12-04 18:02:30 co za id.iota je.bany. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_inferno
2017-12-04 18:02:24 ja powidzialem ze cie robila. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_inferno

2017-12-04 18:00:13 skubany gowniak :*. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_inferno
2017-12-04 17:59:22 yabne gowno 10 letnie. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_inferno


Idzie duzo wyczytac w logach na twoim profilu ;) Sory ale tego nie toleruje ;) Wczoraj bana dostales za utrydnianie gry "fleshe "
Do zamkniecia ;)

Przemysl swoje zachowanie :) bo sam powinienes sie zdrowo w glowe uderzyc ;D Odpoczniesz a tak wyzywac to se mozesz w gimbazie ;)


Wpisałeś sobie logi i myslisz ze błyszczysz? Zeby zabłysnąć pierwsze musisz sie brokatem posypac.
Nie byłes na inferno i nic nie wiesz jak sytuacja wygładała bo On pierwszy wyzywal ja sie wkurzyłem i mu powiedziałem swoje
A co do obrazy matki , pytam sie dwu krotnie umiesz czytac ze zrozumieniem?
Nigdzie tam jego matki nie obraziłem i ten twoj ban jest tak uzasadniony ze hej XD
Daj jednemu bana za obrone a jedemu za wyzwiska pogratuluj.
A o gimbazie wspominał nie bede bo tak to Ty sie zachowałes pozdrawiam cie :ulan: fuck

ipoco

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 259
  • Dołączył: 3 lip 2013, o 22:26
  • Postawione piwa: 14
  • Otrzymane piwa: 14

(#7) Napisano 6 gru 2017, o 22:02

2017-12-05 17:33:16 ku.rwo to mozesz sobie do matmi swojej mowic. [PL] CS-Lamers [ FFA CLASSIC ] @ 1shot1kill.pl de_nuke

Jestes osoba malo kompetentna ;) Bana cidalem na nuke ;) a logi wyciagnelem bo jestes za cwany ;) I takieko typa szczekajacego bede deptal z blotem ;)
Nie jest to pierwszy ban twoj za obraze :)
Data Gracz SteamID Admin Powód Bana Długość Link do bana
11.11.2017 PsychoPan NeoBans ArcaNix OBRAZA 5 Minut(y) Pokaż szczegóły
28.07.2017 PsychoPan NeoBans Nowy:) mowisz masz :) 5 Minut(y) Pokaż szczegóły
30.06.2017 PsychoPan NeoBans Jestem darmowym fragiem obrazasz, nie wykonujesz... 5 Godzin(y) Pokaż szczegóły
18.06.2017 PsychoPan NeoBans _eXe_ LamerskieZachowanie 30 Minut(y) Pokaż szczegóły
10.06.2017 PsychoPan NeoBans <{:KnIf3:}>_<*Axl*> LamerskieZachowanie 5 Minut(y) Pokaż szczegóły

Wygasłe bany (1)
Data Gracz SteamID Admin Powód Bana Długość Link do bana
20.05.2017 PsychoPan VALVE_0:0:1419279878 Sprawdz czy Cie tam nie ma naucz sie kultury 30 Minut(y) Pokaż szczegóły

Myslisz ze ci wszystko wolno. Bede bardziej reagowal na to co piszesz mowisz i jak sie zachowujesz na serwerze ;) Tym razem to ja cie naucze kultury

zielone_jon..

    Na przepustce

  • Awatar użytkownika
  • Na przepustce
  • Posty: 1072
  • Dołączył: 6 lis 2014, o 17:13
  • Postawione piwa: 85
  • Otrzymane piwa: 113

(#8) Napisano 7 gru 2017, o 20:52

No ja się dziwię co on jeszcze robi na serwie ten M4 ja już pisałem ostatnio że wjeżdża na rodziców a konkretnie na Kiedyś Grałem Inaczej. Nie dziwię się że chłopak odpierał obelgi. Ile można tolerować coś takiego i przejść obok tego gdyby mnie tak wyzywał to moja interwencja byłby 100 razy mocniejsza. Chodz szkoda klawiatury na takie pato. No ale co jak co adm na serwie wolą grać niż działać typ wyzywa każdego kto się rusza pisałem do chyba Hektro dał mu munte. No sory ale jak typ za ciągłe obrażanie dostaje mute żeby nie było słychać jego obelg to słabo po czym zaczyna jechać na czacie z obrażaniem. Bana dostaje ten który został z prowokowany to też graty dla adm.

Arcanix

    Admin serwera DM!

  • Awatar użytkownika
  • Admin serwera DM!
  • Posty: 687
  • Dołączył: 26 kwie 2014, o 15:01
  • Postawione piwa: 7
  • Otrzymane piwa: 50

(#9) Napisano 8 gru 2017, o 12:11

Ja chyba wracam do gry, po lekkiej przerwie więc robię porządek jak Rozenek-Majdan w TVN :D i z hektorem też, kwestia dni :D

HectorZKS

    ZBANOWANY CSL

  • Awatar użytkownika
  • ZBANOWANY CSL
  • Posty: 120
  • Dołączył: 23 kwie 2017, o 20:22
  • Lokalizacja: Płock
  • Postawione piwa: 13
  • Otrzymane piwa: 4

(#10) Napisano 10 gru 2017, o 01:11

Użytkownik Arcanix napisał:
Ja chyba wracam do gry, po lekkiej przerwie więc robię porządek jak Rozenek-Majdan w TVN :D i z hektorem też, kwestia dni :D


Ty ze mną porządek to już od sierpnia robisz :D
Rozenek z tych porządków nie byłaby dumna :)
Szlachta z Mazowsza !

PsychoPan

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 27
  • Dołączył: 4 maja 2017, o 16:40
  • Postawione piwa: 10
  • Otrzymane piwa: 4

(#11) Napisano 11 gru 2017, o 19:18

Jondro , ja to rozumiem ale chodziło mi tylko o to ze sobie wszedł szanowny adminek i wyjebał bana mi za slownictwo w którym obrazilem jego matke a tak nie było ( wiem ze czytanie ze zrozumieniem to jest cos wybitnego ). Tak jak mówisz ja odparłem tylko i ban XD a ten zadowolony gra do teraz.
Ale szkoda mi czasu na tego admina Po co .. cos tam wiec do zamkniecia ;D

Wróć do Propozycje / Pytania / Zażalenia / Sprawy ogólne serwerów



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Wymiana linkami: cs-hax.comLamernialamernia/a> •

cron