Czyli w czwartek próbujemy meczyk zorganizować.
Zapisywać się można do czwartku do 15.00 (proszę tylko zapisywać się gdy jest się pewnym na 100 procent )
Oczywiście przy większej liczbie zapisanych osób do admów i graczy - drużyny ustali komisja administracyjna.
Jeśli się nam nie uda na czwartek zorganizować bo jest mało czasu to przekładamy na weekend.
Wymagania - posiadać micro, słuchawki i zainstalowanego VT
Wszelkie pytania uwagi proszę kierować na GG :8157520
AAAA nagrody jeszcze

Jeśli wygrają Gracze to każdy dostaje VIPA na serwerze 4fun (na np mieśiąc jeszcze to jest do uzgodnienia)
Jeśli wygrają Admini ... to zobaczymy co AXL wymyśli
Wzór zapisuNick: wiadome
Team: admin lub gracz
Godzina: która godzina wam odpowiada
Ilość map: ilość map 1 labo 2
Mapy: jakie mapy chceice grać
Nick: Taczka
Team: Admin
Godzina: 18
Ilość map: 1
Mapy: de_inferno
Zasady1. Postanowienia ogólne
1.1 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
1.2 Regulamin dotyczy turnieju Cs-Lamers.pl organizowanego przez Cs-Lamers.pl
1.3 W turnieju mogą uczestniczyć tylko gracze posiadający konto na naszym forum
2. System rozgrywek
2.1 Mecze w fazie grupowej rozgrywamy w systemie mr15, fazie pucharowej również.
3. Mecz
3.1 Mecze gramy do 15 rund tak jak mix'a
3.2 Mapy obowiązujące w turnieju: de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_train,
3.3 Drużyna może się spóźnić maksymalnie 10 minut od ustalonej godziny spotkania na forum/gg.
3.4 Jeżeli drużyna nie przybędzie na dany mecz przegrywa walkowerem.
4. Serwer
4.1 Ustawienia serwera muszą być zgodne z serwerami Cs-Lamers.pl
4.2 Za ustawienia serwera odpowiedzialny jest jego właściciel lub organizator turnieju
5. Gracz
5.1 Każdy gracz ma obowiązek grać na poniższych ustawieniach:
32 bit
ex_interp 0.01-0.03
rate 20000-25000
cl_cmdrate 80-101
cl_updaterate 80-101
cl_cmdbackup 2
5.2 Za złe ustawienia mecz może być powtórzony lub wynik zostanie zmieniony na korzyść przeciwnika.
6. Cheaty i bugi
6.1 Za używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy/skryptów ułatwiających grę/dających przewagę drużyna zostaje usunięta z Cs-Lamers.pl. Nie dotyczy to oczywiście skryptów na kupowanie czy używania programu do rozjaśnienia obrazu.
6.2 Zabrania się wykorzystywania wszelkiego rodzaju bugów mapy np. flashbugi, podsadzanie się przez ścianę itp.
7. Zmiany graczy
7.1 Dozwolona jest zmiana gracza przed startem rozgrywek oraz w przerwie pomiędzy fazą grupową, a fazą pucharową.
7.2 Graczy można jedynie wymienić(chyba, że nie osiągnięto limitu graczy). Limit graczy na drużynę wynosi 5+1 graczy (1 rezerwowy)
8. Kary
- Za wyzwiska, obrażanie -2 rundy/+2 rundy dla przeciwnika z danej mapy lub usunięcie drużyny z rozgrywek.