Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
FFA [NS/S]145.239.236.245:27015de_nuke26/32OnlinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com10/124OnlinePOŁĄCZ
Na naszych serwerach napierdala obecnie 26 graczy, maksymalnie może grać ich 32. Daje to zapełnienie rzędu 81.25% :-)

Drastyczny spadek FPS + wysoki ping

Masz problem z CS ? - wyraź "To".

fuck bad guy

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 933
  • Dołączył: 13 gru 2012, o 15:25
  • Lokalizacja: KALISZfornia, WLKP
  • Postawione piwa: 453
  • Otrzymane piwa: 207

(#1) Napisano 17 cze 2013, o 07:46

Nie wiem dlaczego ostatnio spadły mi fpsy' z przedziału 30-60 do 10-30. Wpisywałem jakieś komendy do konsoli na zwiększenie fps, pobierałem modele HighFPS playerów, map, ale żadnego rezultatu to nie przyniosło oprócz pogorszenia grafiki. Ping też mi skacze, nie wiem czemu. Wszystko mam powyłączane a tu taki ping. :@ POMOCY!
bad guy aka. white (J) back to the game!
Obrazek

ktos

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 661
  • Dołączył: 29 sie 2012, o 16:04
  • Lokalizacja: Rzeszów
  • Postawione piwa: 365
  • Otrzymane piwa: 141

(#2) Napisano 17 cze 2013, o 08:41

Ostatnio, to pewnie po aktualizacji :>?
Jak masz win7, to warto dodatkowo zainstalować XP - znaczna różnica fps.

Opisywałem temat wcześniej.
viewtopic.php?f=32&t=6648

Co do pingu, to albo przeskanuj anty wirem + defragmentacje, no chyba że wina dostawcy internetu.

Spróbuj wpisać te komendy:
rate 20000 - 25000
cl_cmdrate 80 - 101
cl_updaterate 80 - 101
ex_interp 0.01 – 0.03
Obrazek

paranormal

    Admin serwera:
    DD2! FFA! ABW CSL!

  • Awatar użytkownika
  • Moderuje co chcę :)
  • Posty: 1318
  • Dołączył: 11 mar 2013, o 18:32
  • Lokalizacja: Nowa Dęba
  • Postawione piwa: 65
  • Otrzymane piwa: 357

(#3) Napisano 17 cze 2013, o 08:59

Mi też fpsy spadły ze 100 do 80, a w dymie nawet do 40 spadają. Chyba przez tą ostatnią aktualizacje... Wyłącz sobie synchronizacje pionową w panelu sterowania NVIDIA jak masz taka możliwość:) Napewno pomoże
Obrazek
Nie oglądaj się za siebie bo Ci z przodu ktoś przyjebie.

ktos

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 661
  • Dołączył: 29 sie 2012, o 16:04
  • Lokalizacja: Rzeszów
  • Postawione piwa: 365
  • Otrzymane piwa: 141

(#4) Napisano 17 cze 2013, o 09:07

Masz jeszcze tu poradnik http://cs-guide.net/zwiekszanie-fps-kompedium-wiedzy/

Cytat:
7. Komendy zwiększające liczbę FPS.

gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
gl_smoothmodels 0 - Wyłacza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).
gl_cull 1 - Renderuje jedynie widoczne elementy.
gl_keeptjunctions 0 - Pokazuje niedokładnosci (szczeliny) w teksturach.
gl_max_size 128 - Ustala rozdzielczosc tekstur.
gl_texsort 0 128 - Wyłacza sortowanie textels.
gl_clear 0 - Zmienia jakosc tekstur.
gl_round_down 3 - Mniejsza jakosc tekstur.
gl_dither 1 - Włączanie rozmywania tekstur. Wygląda to nieco gorzej, ale gra działa szybciej.
gl_lightholes 0 - włącza światło w zakamarkach - 1-włącza; 0-wyłącza.
gl_palette_tex 1 - włącza paletę tekstur - 1-włącza; 0-wyłącza.
gl_spriteblend 1 - ustawia jakość krwi/zooma - 1-włączony; 2-wyłączony.
gl_ztrick 0 - Dla posiadaczy kart graficznych voodoo 1/2/3. Włączone przyspiesza działanie gry. Posiadacze nowszych kart graficznych powinni ustawić ten parametr na 0.
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST - tryb renderowania.
max_wallpuffs 0 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 0 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
gl_lightholes 0 - wartość 0 daje więcej fps.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc 'dymkow' pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 0 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
max_shells 0 - Nie wylatuja nam łuski przy strzelaniu.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.
fps_max 100 - Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciażenie procesora.
mp_decals 1 - Maksymalna ilosc wyswietlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry.
hisound 0 - Zmniejsza jako dźwięku, jednoczesnie przyspieszajac działanie gry.
loadas8bit 1 Podobnie jak 'hisound' zmniejsza jakosc dźwięku (do 8bit).
bgmvolume 0 - Wyłacza CD Audio.
r_dynamic 1 - Włacza dynamiczne oswietlenie.
r_mirroralpha 0 - Wyłacza refleksje swiatła.
r_norefresh 0 - Nie odswieża konsoli oraz hud'a jesli nie ma takiej potrzeby.
cl_weather 0 - Wyłacza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku').
cl_himodels 0 - wyższa jakość modeli graczy - 1 wyższa - 0 niższa.
cl_dynamiclights 0 - wylacza dynamiczne swiatla.
cl_shadows 0 - cienie pod modelami graczy.
cl_minmodels 1 - Ładowanie i pokazywanie przez grę tylko 4 modeli postaci zamiast 10, dzięki czemu oszczędzane są fpsy.
cl_particlefx 0 - wylacza efekty takie jak plomien z lufy , odlamki , czesc dymow itp
cl_weather 0 - wyłącza efekty pogodowe.
cl_corpsestay 1 - Czas znikania leżących ciał. Ciała znikające szybciej zwalniają część zasobów komputera.
r_detailtextures 0 - Bardziej szczegółowe tekstury. Wyłączone pozwalają zaoszczędzić trochę RAMu.
r_detailtextures-supported 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.
r_mirroralpha 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.
r_mmx 1 - Wsparcie dla technologii MMX, każdy procesor posiada tą technologię, więc zalecane jest 1.
r_decals 1 - maksymalna ilość detali.
precache - więcej plików jest ładowanych przed wejściem na serwer, co odciąża komputer w czasie gry.
violence_ablood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.
violence_hblood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.
violence_agibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.
violence_hgibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.
s_reverb 0 - wyłączenie pogłosu.
voice_dsound 0 - pogorszenie jakości dźwięku voicecomm.
fastsprites 2 - Jakość sprite'ów, np. gazu z granatu dymnego czy eksplozji. Im mniejsza tym szybciej gra będzie chodzić.
d_spriteskip 2 - Pomijanie sprite'ów. Im więcej sprite'ów wyłączymy tym więcej zasobów komputera pozostanie wolnych.
hpk_maxsize 1 - Ilość miejsca w pamięci, którą zajmuje plik "custom.hpk". Nie warto zaśmiecać RAMu prawie bezużytecznym plikiem.
mp_decals 1 - max ilość wyświetlanych logo i dziur.
cl_download_ingame 0 - wyłączenie ściągania niestandardowych log, dźwięków z gry.


Jak miałeś wcześniej 60 fps, to na pewno musisz wyłączyć synchronizacje pionową. We wcześniejszym temacie podałem filmik.


gl_playermip 2
gl_max_size 64
gl_picmip 2
gl_smoothmodels 0
gl_cull 1
gl_keeptjunctions 0
gl_max_size 128
gl_texsort 0 128
gl_clear 0
gl_round_down 3
gl_dither 1
gl_lightholes 0
gl_palette_tex 1
gl_spriteblend 1
gl_ztrick 0
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST
max_wallpuffs 0
max_rubble 0
gl_lightholes 0
max_smokepuffs 0
max_shells 0
max_shells 0
fastsprites 1
fps_max 100
mp_decals 1
hisound 0
loadas8bit 1
bgmvolume 0
r_dynamic 1
r_mirroralpha 0
r_norefresh 0
cl_weather 0
cl_himodels 0
cl_dynamiclights 0
cl_shadows 0
cl_minmodels 1
cl_particlefx 0
cl_weather 0
r_detailtextures 0
r_detailtextures-supported 0
r_mirroralpha 0
r_mmx 1
r_decals 1 k
violence_ablood 0
violence_hblood 0
violence_agibs 0
violence_hgibs 0
s_reverb 0
fastsprites 2
d_spriteskip 2
hpk_maxsize 1
mp_decals 1
cl_download_ingame 0
Ostatnio zmieniony 17 cze 2013, o 09:35 przez ktos, łącznie zmieniany 2 razy
Obrazek

fuck bad guy

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 933
  • Dołączył: 13 gru 2012, o 15:25
  • Lokalizacja: KALISZfornia, WLKP
  • Postawione piwa: 453
  • Otrzymane piwa: 207

(#5) Napisano 17 cze 2013, o 09:15

Nie posiadam takiego czegoś jak synchronizacja pionowa :/ Wpisywałem te komendy do userconfig i nic nie pomogło.
bad guy aka. white (J) back to the game!
Obrazek

ktos

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 661
  • Dołączył: 29 sie 2012, o 16:04
  • Lokalizacja: Rzeszów
  • Postawione piwa: 365
  • Otrzymane piwa: 141

(#6) Napisano 17 cze 2013, o 09:20

Posiadasz :) jaką masz kartę graficzną :>?
Obrazek

paranormal

    Admin serwera:
    DD2! FFA! ABW CSL!

  • Awatar użytkownika
  • Moderuje co chcę :)
  • Posty: 1318
  • Dołączył: 11 mar 2013, o 18:32
  • Lokalizacja: Nowa Dęba
  • Postawione piwa: 65
  • Otrzymane piwa: 357

(#7) Napisano 17 cze 2013, o 09:24

Pewnie masz zintegrowaną karte graficzną. Nie wiem jak Ci pomoc. Najlepiej rozbij świnię i zainwestuj w lepszą maszyne;p tylko nie kupuj kompa z zintegrowaną kartą:P Ja popełniłem taki błąd i teraz żałuję :D
Obrazek
Nie oglądaj się za siebie bo Ci z przodu ktoś przyjebie.

ktos

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 661
  • Dołączył: 29 sie 2012, o 16:04
  • Lokalizacja: Rzeszów
  • Postawione piwa: 365
  • Otrzymane piwa: 141

(#8) Napisano 17 cze 2013, o 09:28

Chyba już nie sprzedają kompów z zintegrowaną :x :D Kupuj tylko składaki !

Następny razem jak będziesz kupował kompa polecam forum:
http://forum.cdaction.pl/index.php?s=4e ... wforum=246
Obrazek

Wróć do Problemy



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Wymiana linkami: cs-hax.comLamernialamernia/a> •