Newerland konkrety by a filozof
Napisano: 6 mar 2015, o 02:50
nformacje Ogólne:
1.Newerlanda jest turniejem w formule 1v1(zmieniłem ze każdy jest sam)opartym na systemie rozgrywki turowej w grze cs.
2. Udział w NE może wziąć każda osoba mające grę cs.
3. Areną turnieju jest mapa Europy.
4. Wszystkie turniejowe potyczki będą rozgrywane na platformie gry cs na mapie dd2
5. Newerland składa się z 10tur
6.oczywiście bez wspomagaczy czitów
7. każdy gracz zapisany otrzyma tyle samo prowincji, które dzielą się na 1 stolicę i reszte prowincji ojczystych.gracz staje na czele danego państwa przypisanemu w losowaniu na żywo
7a. prowincje wyspowe np cypr, mają tak zwane przejścia narysowane na mapie np możliwości 2
8.Celem każdej drużyny jest obrona własnych prowincji i przejmowanie prowincji przeciwników.
9. mozliwe ze będą nagrody
System Rozgrywki - ataki i obrony
1. W jednej rundzie państwo może przeprowadzić maksymalnie 3 ataki na sąsiednie prowincje należące do któregokolwiek przeciwnika.
2. W jednej rundzie ) drużyna może zostać zaatakowana maksymalnie 4 razy przez przeciwnika. Ten przepis ma na celu wyeliminowanie masowych ataków kilku sprzymierzonych graczy na jednego z przeciwników.
3. gramy do 5 wygranych rund
3a w stolicy do 7 wygranych rund
Dostępne zasady w turnieju danej prowincji
1. każda prowincja ma przypisane zasady rozgrywki oznaczane duzą literami na mapie np. A
2. Stolica (przypisana z góry)oznaczona będzie koroną danego państwa
2a każdy gracz morze posiadać tylko 1 stolce
4. pole bitwy będzie oznaczane mała literą np a
5. zasady;
A na kosy
B na dgl
C na krowy
D na p90
E na ak47
F na mp4
G na m3 shotgun
H na z galil
I na famas
J na usp
k na awp
6. pole walk
a na a
b na b
c środek
d resp tt
e resp ct
7. państwo atakujące to tt, a bronionce ct
8. pakę nie podkładamy granatów nie używamy(oprócz stolicy)
9. Uwaga Stolica ma swoje zasady to gracz broniący wybiera sobie pole bitwy oraz broń dodatkowo gracz broniący ma 1 he 2 flesze i 1 sg gracz atakujący nie posiada granatów !
9a zdobyta stolica dla agresora jest prowincją z możliwością wyboru pola i broni bez granatów!!!
10 końcowa punktacji po ost turze tak jak mapa wygląda organizator podlicza pkt i przyznaje miejsca
stolica 5 pkt (utrzymana lub odbita)
zwykła prowincja 1 pkt
prowincja na wyspie 2 pkt
zdobyta stolica wroga 3 pkt
uwaga organizator zastrzegam sobie prawo don ewentualnych zmian jako organizator rozwiązuje konflikty i mogę brać udział w turku
od adminów prośba wymagam dział z 3 subforami i moda na nich lub subforum kwestia dogadania
oraz prośba aby ten serwer mógłby być na ten turniej wyporzyczony z hasłem aby tylko 2 graczy grało
1.Newerlanda jest turniejem w formule 1v1(zmieniłem ze każdy jest sam)opartym na systemie rozgrywki turowej w grze cs.
2. Udział w NE może wziąć każda osoba mające grę cs.
3. Areną turnieju jest mapa Europy.
4. Wszystkie turniejowe potyczki będą rozgrywane na platformie gry cs na mapie dd2
5. Newerland składa się z 10tur
6.oczywiście bez wspomagaczy czitów
7. każdy gracz zapisany otrzyma tyle samo prowincji, które dzielą się na 1 stolicę i reszte prowincji ojczystych.gracz staje na czele danego państwa przypisanemu w losowaniu na żywo
7a. prowincje wyspowe np cypr, mają tak zwane przejścia narysowane na mapie np możliwości 2
8.Celem każdej drużyny jest obrona własnych prowincji i przejmowanie prowincji przeciwników.
9. mozliwe ze będą nagrody

System Rozgrywki - ataki i obrony

1. W jednej rundzie państwo może przeprowadzić maksymalnie 3 ataki na sąsiednie prowincje należące do któregokolwiek przeciwnika.
2. W jednej rundzie ) drużyna może zostać zaatakowana maksymalnie 4 razy przez przeciwnika. Ten przepis ma na celu wyeliminowanie masowych ataków kilku sprzymierzonych graczy na jednego z przeciwników.
3. gramy do 5 wygranych rund
3a w stolicy do 7 wygranych rund
Dostępne zasady w turnieju danej prowincji
1. każda prowincja ma przypisane zasady rozgrywki oznaczane duzą literami na mapie np. A
2. Stolica (przypisana z góry)oznaczona będzie koroną danego państwa
2a każdy gracz morze posiadać tylko 1 stolce
4. pole bitwy będzie oznaczane mała literą np a
5. zasady;
A na kosy
B na dgl
C na krowy
D na p90
E na ak47
F na mp4
G na m3 shotgun
H na z galil
I na famas
J na usp
k na awp
6. pole walk
a na a
b na b
c środek
d resp tt
e resp ct
7. państwo atakujące to tt, a bronionce ct
8. pakę nie podkładamy granatów nie używamy(oprócz stolicy)
9. Uwaga Stolica ma swoje zasady to gracz broniący wybiera sobie pole bitwy oraz broń dodatkowo gracz broniący ma 1 he 2 flesze i 1 sg gracz atakujący nie posiada granatów !
9a zdobyta stolica dla agresora jest prowincją z możliwością wyboru pola i broni bez granatów!!!
10 końcowa punktacji po ost turze tak jak mapa wygląda organizator podlicza pkt i przyznaje miejsca
stolica 5 pkt (utrzymana lub odbita)
zwykła prowincja 1 pkt
prowincja na wyspie 2 pkt
zdobyta stolica wroga 3 pkt
uwaga organizator zastrzegam sobie prawo don ewentualnych zmian jako organizator rozwiązuje konflikty i mogę brać udział w turku
od adminów prośba wymagam dział z 3 subforami i moda na nich lub subforum kwestia dogadania
oraz prośba aby ten serwer mógłby być na ten turniej wyporzyczony z hasłem aby tylko 2 graczy grało