HLSS czyli puszczanie muzyki
Napisano: 4 sie 2011, o 03:31
W tym poradniku naucze was posługiwać sie programem HLSS
1. HLSS = Half-Life Sound Selector. Jest to program do puszczania muzyki przez mikrofon w cs. dokładne wyjasnienie w punkcie 7
2. Aby puścić daną piosenkę trzeba ją przerobić na format: *.wav i jakości 16 Bit (CD), 8000Hz, Mono. Przerobić muzykę da się bardzo łatwo gdyż są do tego różne programy jak np dBPowerAmp lub Nero!!!
3. Programy są intuicyjne w obsłudze więc niema co tłumaczyć jak i co zrobić żeby przerobić tą muzyke!!!
4. Żeby muzyka działała trzeba dodać do naszego CFG ten o to tekst:
5. jeśli już mamy przerobioną muzykę zmieniamy jej nazwę na: [glow=green:1670616f25]voice_input.wav[/glow:1670616f25] i wklejamy do cstrike lub cstrike_polish
6.Muzykę mamy pod przyciskiem f11 klikamy i nam puszcza nutkę!!
7. Małe wyjaśnienie jak to działa. Counter-Strike ma zaimplementowany voicecomm do komunikowania się między graczami. Standardowo, uruchamiając voicecomm w CS, rozpoczynamy nagrywanie dźwięku za pomocą naszego mikrofonu. Dźwięk ten od razu ulega konwersji, a następnie jest wysyłany do serwera. Puszczanie muzyki zmienia postać rzeczy. Gdy puszczamy muzykę, dźwięk wysyłany do serwera nie jest pobierany z mikrofonu, a z pliku. Muzyka ta (plik dźwiękowy) musi być w odpowiednim formacie (stąd konieczność konwersji muzyczek)
CSP copy.
1. HLSS = Half-Life Sound Selector. Jest to program do puszczania muzyki przez mikrofon w cs. dokładne wyjasnienie w punkcie 7
2. Aby puścić daną piosenkę trzeba ją przerobić na format: *.wav i jakości 16 Bit (CD), 8000Hz, Mono. Przerobić muzykę da się bardzo łatwo gdyż są do tego różne programy jak np dBPowerAmp lub Nero!!!
3. Programy są intuicyjne w obsłudze więc niema co tłumaczyć jak i co zrobić żeby przerobić tą muzyke!!!
4. Żeby muzyka działała trzeba dodać do naszego CFG ten o to tekst:
Kod: Zaznacz cały
alias muza "muzaon"
alias muzaon "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias muza muzaoff"
alias muzaoff "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; alias muza muzaon"
bind "f11" "muza"
5. jeśli już mamy przerobioną muzykę zmieniamy jej nazwę na: [glow=green:1670616f25]voice_input.wav[/glow:1670616f25] i wklejamy do cstrike lub cstrike_polish
6.Muzykę mamy pod przyciskiem f11 klikamy i nam puszcza nutkę!!
7. Małe wyjaśnienie jak to działa. Counter-Strike ma zaimplementowany voicecomm do komunikowania się między graczami. Standardowo, uruchamiając voicecomm w CS, rozpoczynamy nagrywanie dźwięku za pomocą naszego mikrofonu. Dźwięk ten od razu ulega konwersji, a następnie jest wysyłany do serwera. Puszczanie muzyki zmienia postać rzeczy. Gdy puszczamy muzykę, dźwięk wysyłany do serwera nie jest pobierany z mikrofonu, a z pliku. Muzyka ta (plik dźwiękowy) musi być w odpowiednim formacie (stąd konieczność konwersji muzyczek)
CSP copy.